Cafeneaua de lux
Admin Ovidiu
Lista Forumurilor Pe Tematici
Cafeneaua de lux | Reguli | Inregistrare | Login

POZE CAFENEAUA DE LUX

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Larina23 pe Simpatie.ro
Femeie
19 ani
Timis
cauta Barbat
28 - 80 ani
Cafeneaua de lux / Filme / audienta la tv  
Autor
Mesaj Pagini: 1
cafinutza
Vizitator



Aproape jumatate de milion de telespectatori se uita, in medie, la posturile specializate.



Piata posturilor TV specializate, desi foarte aglomerata, are succes la romani. Indiferent daca este vorba de televiziuni de stiri, muzicale sau de stiinta, fiecare are cel putin cateva mii de telespectatori (rentabilitatea economica a unora dintre ele se poate pune sub semnul intrebarii).

Stirile iau caimacul

Nevoia de informatii a romanilor alimenteaza audienta celor trei canale dedicate: Realitatea TV (Sorin Ovidiu Vintu), N 24 (fratii Micula) si Antena 3 (familia Voiculescu). In perioada 1-24 mai, audienta medie a Realitatii in mediul urban s-a ridicat la 81.000 de telespectatori pe minut (0,7%). Antena 3 a reusit o medie de 34.000 de telespectatori, iar televiziunea fratilor Micula a fost urmarita, in medie, de 15.000 de oraseni.

Dupa posturile de stiri, cea mai mare audienta a fost inregistrata in luna mai de TV Sport, 31.000 de pasionati ai sportului fiind prezenti in medie pe postul specializat.
Canalul de filme al grupului MediaPro a fost vizionat, in luna mai, in medie, de 25.000 de telespectatori in mediul urban. AXN, un alt post de filme, s-a situat aproape de televiziunea din grupul Pro.
Interesul pentru stiinta popularizata se disputa intre Discovery si National Geographic, dar acesta din urma este cu mult in urma, cu o audienta in luna mai la jumatate fata de liderul segmentului.

Cea mai stransa lupta se da la categoria muzica, cu nu mai putin de patru concurenti: MTV, TV K Lumea, U TV si Favorit TV (pe piata mai exista si alte posturi, dar audienta lor nu este monitorizata). In perioada 1-24 mai, doar 1.000 de telespectatori pe minut au stat intre TV K Lumea si MTV.

Audienta reclamelor

Fiecare spot difuzat de Acasa TV in luna mai (din totalul de 11.300) a fost vazut in mediul urban de 191.000 de telespectatori. Audienta medie a unei reclame de pe Realitatea TV (care a atras 12.800 de clipuri) a fost de 77.000 de telespectatori, iar a uneia date pe TV Sport (din 6.100 de reclame) a fost de 37.000 de telespectatori. In clasamentul celei mai bune audiente pe spot se mai situeaza in luna mai, in mediul urban, Antena 3 (34.000 de telespectatori pe spot), Jetix (25.000), Pro Cinema (21.000), Minimax (18.000), Discovery si AXN (cate 16.000).


pus acum 19 ani
   
Ovidiu
Administrator

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 8044
pai fara reclame cum poate sa existe un canal de televiziune comercial ?

_______________________________________
[

pus acum 19 ani
   
cafinutza
Vizitator



aici este vorba in general de audiente. nu cred ca audienta reclamelor este prea importanta..important este ca exista canale specializate pentru a fi satisfacute persoane de varste diferite, cu gusturi diferite..

pus acum 18 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la